گوی پمپی موزیکال چیست ؟

Friday، ۲۱ Amordaad ۱۴۰۱

برای فهمیدن تفاوت گوی موزیکال پمپی و کوکی میبایست ابتدا انواع گوی های برفی را شناخت، سپس به نحوه ی عملکرد گوی های موزیکال پمپی ، کوکی و… پرداخته شود.

انواع گوی های موزیکال :

۱-گوی موزیکال کوکی

۲-گوی موزیکال پمپی

۳-گوی موزیکال متوسط چراغدار

۴-گوی موزیکال پایه دار

گوی پمپی :

این گوی ها بهترین نوع از گوی های موزیکال به حساب می آیند، اما می بایست به درجه کیفی گوی های موزیکال نیز توجه کرد. گوی های موزیکال پمپی جزو فول آپشن ترین گوی های کریستالی هستند و از جلوه ی بصری جذابی حین عملکرد برخوردار می باشند. این امر موجب گردیده توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نمایند.

منبع تغذیه :

این گوی های موزیکال پمپی از سه عدد باطری نیم قلمی برای کار کرد استفاده می نمایند. این باطری ها در قسمت زیرین گوی قرار میگیرند و یک درب پلاستیکی بر روی محفظه ی مذکور قرار میگیرد. در کنار این محفظه کلیدی قرار دارد که با زدن آن گوی شروع به فعالیت می کند.

سایز گوی های پمپی :

این مدل گوی ها از نوع سایز بزرگ می باشند و اندازه تمامی آن ها بین 18 تا 15 سانت ارتفاع می باشد .

تفاوت گوی های پمپی با دیگر گوی ها:

این گوی ها دارای 7 موزیک و هفت رنگ متفاوت و پمپاژ برف می باشد که این پمپاژ توسط موتورهای بکاربرده شده در گوی انجام می گیرد که زمانی دکمه روشن کردن گوی زده میشه هم زمان هم چراغ و موسیقی و پمپاژ برف توسط موتور بکار برده شده در آن بکار می افتد و یکی از مزایای دیگر آن باطری های قلمی قابل تعویض در زیر گوی میباشد.

موزیک:

این مدل گوی ها دارای 7 نوع موزیک مختلف بوده که به صورت پشت سر هم تا زمان روشن بودن گوی پخش می گردد.

پیام در واتساپ